Saturday, October 29, 2016

Resensies Maklik Forex En Ratings

Resensies Maklik Forex en Ratings Waardering: SCAM Naam: Johnson Na wat kon gewees het 'n net fout deur 'n kliënt diens verteenwoordiger, wat die soort interpretasie, ek het 'n klagte as sodanig. Daar was nie veel geld betrokke is. Maar dit vinnig in beweging vergelding sit uit, insluitend onvolwasse gedrag, runarounds, gerieflik leuens, en inmenging met my ambagte in hul guns. al baie vinnig en glad. Dit wil voorkom of hulle het 'n baie oefening by skelmstreke. Waardering: nie gegradeer Naam: Artur Im met maklike forex meer as jaar. geen probleem tot dusver, 'n baie goeie kliëntediens. Ek didnt enige probleme met onttrek het. hoop dit bly so Waardering: Naam: Dan Bland Puik diens. Fast uitvoering. Ek het nog nooit ervaar die platform val as dit nie met my ander makelaars. Nuwe opsies platform is uitstekend vir my langer termyn ambagte. Kan nie sê genoeg goed oor hierdie ouens. Waardering: nie gegradeer Naam: sleazyforex Lol, almal wat gegee vyfster-graderings is vertraag. Maklik forex is vir die opstel van ppl om te verloor, hulle betaal selfs werknemers op die kliënt verliese (deposito's - onttrekkings). Dit is 'n emmer winkel op sy beste, hulle kan skaars korrek te spel, maar jy moet 'n halwe brein om werklik besef hoe sleg dit is, geen wonder dat hulle maklik en enigste mark geroep om stom-esels, dobbelaars, en swak suidooste Asiërs, 1> daar geen behoorlike kliënte ondersteuning 2> stelsel is stadig, data bediener afsluiting gebeur elke nou en dan. Gepos op: 2009/01/28 02:02:00 & Uarr; Terug na bo Waardering: Naam: GEORGE Ek het al met behulp van hierdie stelsel meer as twee jaar. Ek het my eie rekening BESTUURDER, toegewys SLEGS op my rekening, wat roep my ten minste een keer elke paar weke om na te gaan, en ek is ook een op HANDELAAR tyd, met die MAATSKAPPYE HANDELAAR ROOM. Puik diens. Ek is 'n opgeleide ekonoom, met 'n reeks 3 LIC. (NIE verbind met hierdie platform op enige manier). Ek handel net vir my eie beswil, MET MY GELD. Ek het nog nooit 'n probleem met hierdie maatskappy. Hulle is en was, baie professioneel. Hulle stelsel is vinnig en reageer en hulle kartering tools werk baie goed, vir 'n gratis hulpmiddel. Met sommige van die resensies wat ek gesien het op jou site: Ek kan nie vir die lewe van my geleer waarom sommige mense gee negatiewe resensies AAN sommige van die ander betroubare HANDEL platforms as WAT op jou site. Miskien moet hulle geld verloor as gevolg van swak verwagting en STUDIE van die mark. Ek het gesien hoe resensies, soos \ "Moenie hierdie XXXX, ek geld verloor op my hele BEDRYWE \". In werklikheid, Dit is nogal KOMISCHE. Mense regtig nodig om te verstaan, dat wanneer die kies van 'TRADE platform, maak seker DIT IS Legit. Solank as wat die platform is ten volle aan alle wette en is ten volle gelisensieerd, daar is geen rede waarom dit nie te gebruik. DIE ou gesegde. IT is 'n swak ambagsmanne Sy instrumente blameer. Wel van toepassing HIER. Forex, neem tyd. DIT IS 'n wettige beroep, SO lisensiëring AAN DIE PROFESSIONELE makelaar. Mense kry wat betrokke is by FX ALLEDAAGSE dink hulle sal vinnig ryk te kry, en as hulle nie, hulle aanvaar DIT IS die platforms skuld as geld verloor het. Korrek handel, moet 'n mens doen versigtige ontleding van beide fundamentele beginsels van die mark en die geldeenheid paar (Internet Explorer. LIN. REGRSN. ANLYS). Dit neem jare om te bemeester en selfs die PRO \ 's dit verkeerd. Forex is nie vir almal, as jy nie geld wat jy kan risiko ten vrees vir verlies, EN 10-12 uur per dag te wy het nie, handel nie FOREX. KOOP 'N PAAR prima aandele, en noem dit 'n dag. Ek medelye kan met 'n paar van die plakkate op jou werf. HULLE is individue UIT HULLE wat hulle as Legit, platforms, SLEGS bedrogspul jou geld. Dit is hartseer, maar baie waar. MAAR, mense nodig het om 'n bietjie meer duidelik wees By die plaas 'n resensie. As jy \ "scammed \" verduidelik presies HOE, en lêer klagtes wat by die betrokke instansie. Moenie 'n plat NEG. OORSIG OMDAT JY geld verloor as gevolg van swak handel metodes. Mooi loop en DANKIE vir jou site. INDIEN EEN onkruid uit die emosionele sorteer (DIEGENE beginners wat verlore ton en is dus SORE) dit 'n groot bron van inligting. GCA, Mobile, AL. Gepos op: 2009/01/04 10:43:00 & Uarr; Terug na bo


No comments:

Post a Comment