Monday, October 17, 2016

Kandelaar Grafiek

kandelaar Grafiek Gratis Kandelaar Grafiek Die grafiek genoem kandelaar grafiek omdat die hoof van die grafiek verteenwoordig pryse lyk soos 'n kandelaar. Op die diagram kan jy sien dat die dik liggaam is rooi wanneer die verkopers wen in daardie sessie, terwyl die dik liggaam is blou as die kopers die stryd in daardie sessie wen. Die lyn bo en onder die uitbreiding is skadu's genoem. Onderste en boonste skadu. Die bokant van die skaduwee is die hoogtepunt van daardie sessie en die onderkant van die laer skaduwee is die lae prys van daardie sessie. So in die ontleding van 'n kandelaar grafiek, kan jy visueel vertel wat bondel van handelaars wen. Kopers of verkopers. Jy wil altyd om te doen wat die wenspan doen. Daar is verskillende soorte kaarte. Die Kandelaar grafiek is my keuse van forex grafiek. Byna al die kaarte Ek kyk na vandag is kandelaar kaarte. Daar is baie min handelaars wat steeds gebruik die bar kaarte of ander grafiek vorms vandag. Al die makelaars Ek het handel gedryf met, 'n gratis kandelaar grafiek sagteware om hul handelaars. So het die eenvoudigste vorm van 'n verhandeling sagteware het 'n grafiek sagteware wat vry is. So kan jy jou gratis kandelaar grafiek van enige forex makelaar te kry. Hieronder is 'n voorbeeld van die vrye kandelaar grafiek van my makelaar. Ek het blou en rooi kleure wat gekies is vir my kerse. Blou is wanneer die koper wen en rooi is wanneer die verkopers wen. Jy kan wit en swart of 'n ander kleure te sien. Dit maak nie saak nie. Jy kan altyd die kleure verander op jou kaarte. Dit is so eenvoudig nie. Hierdie grafiek is 'n 15 minute tyd raam grafiek, kan jy dit aan te pas by enige tyd raam toegelaat op jou handel term sagteware. Klik hier vir duideliker prentjie Kandelaar Grafiek sagteware Kandelaar grafiek sagteware is meestal vry van makelaars. Daar is egter gespesialiseerde kartering dienste met spesifieke term sagteware. Jy kan inteken op hierdie dienste as jy wil ook. Na my mening is daar is regtig nie veel wat jy kan kry van hierdie dienste, omdat ek my handel eenvoudige en my vry kandelaar grafiek pakket hou van my makelaar is redelik omvattend. So doen jou eie navorsing, as jy gespesialiseerde grafiek dienste nodig het, dan kan jy skryf 'n paar van hulle. Ek gebruik nie gespesialiseerde kandelaar grafiek sagteware, so ek het nie veel te sê het oor die kandelaar grafiek gespesialiseerde dienste te hê. Jy kan 'n gratis demo rekening oop te maak met my makelaar. Hulle is 'n goeie, ek kan sê, want na die werk met 'n paar makelaars, ek het gereeld met. My sagteware van my makelaar het alles wat 'n handelaar moet van 'n grafiek om suksesvol handel te dryf. As jy nuut is forex en nog te skik vir 'n makelaar is, dan kan ek my makelaar beveel, dit is goed. Jy kan 'n gratis forex rekening hier oop te maak en die sagteware te toets vir jouself en kyk of jy gemaklik met die kartering sagteware is. Ek is baie tevrede met die kandelaar grafiek sagteware. Kandelaar Grafiek Ontleding Kandelaar grafiek analise kan jou help om te sien wat ander handelaars is regtig upto. Die visuele sterkte van die kandelaar grafiek is wat dit so gewild is. Hoe kan jy analiseer kandelaar grafiek Nou dat jy weet wat die kandelaar grafiek verteenwoordig, kan ons vorentoe beweeg met kandelaar grafiek analise. Jou doel in die ontleding van die kandelaar grafiek is om jou te help suksesvol handel te dryf. Aangesien ons reeds ons beginpunt opstel weet, gaan ons die kandelaar grafiek analise gebruik om ons te help ons handel setup te bevestig. Dit sal vir ons 'n voorsprong bo ander handelaars wat net fokus op die gebruik van aanwysers alleen gee. Om kandelaar grafiek ontleed, moet ons die verskillende kandelaar grafiek patrone beskikbaar leer. Hierdie grafiek patrone is gebruik vir die jaar. Sodra jy in staat om hierdie grafiek patrone te identifiseer, kan jy pen-punt en voor te berei vir jou inskrywing ambagte vooruit as die meeste handelaars. Dit sal sekerlik gee jou 'n voorsprong. Kom ons gaan voort en kyk na 'n paar van die gemeenskaplike kandelaar grafiek patrone en hoe om dit te inkorporeer in ons forex stelsel. Kandelaar Grafiekpatrone Daar is Maney kandelaar grafiek patrone deur nie ander bespreek as die meester van kandelaar grafiek, Steve Nison. Aanvanklike stop verlies is jou versekering as 'n forex handelaar. Dit is 'n agterdeur wat jou in staat stel om jou verliese outomaties beperk. Klein verliese is die kenmerk van 'n suksesvolle handelaars. So fokus op die handhawing van jou aanvanklike stop verlies soos gesien op die grafiek. verander of beweeg jou aanvanklike stop verlies nooit. Sien die onderstaande grafiek vir 'n voorbeeld van koop beginpunt en 'n aanvanklike stop verlies. Klik hier vir duideliker prentjie * Belangrike wenk: Charts lieg nie. beweeg of verander jou aanvanklike stop verlies nooit. Dit sal jou red wanneer 'n ramp staking. Sien die tabel hieronder vir 'n voorbeeld aanvanklike stop verlies op verskeie verkoop ambagte. Klik hier vir duideliker prentjie Forex afrit strategie: Slot Moenie bekommerd wees oor die handel wat ver buite jou teiken punt beweeg. Bly fokus op die maak van konsekwent wins deur na aanleiding van jou daaglikse forex afrit strategie en die klein winste sal kort voor lank optel. As jy die 15 minuut grafiek te gebruik, kan jy ten minste twee ambagte paar geldeenheid paar. So is daar 4 groot munt pare, kan jy twee kruise voeg. As jy neem 2 ambagte, 'n paar wat sal beteken sowat 12 ambagte per dag. So jy baie ambagte te besluit oor. Kies die beste en jou moet goed wees. Volg jou uitgang strategie. As jy direk na hierdie bladsy van die soekenjins het, dan moedig ek jou aan goto Forex Trading handleiding. Aan die begin met Trading Basics Menu. Forex Trading System


No comments:

Post a Comment