Wednesday, October 26, 2016

Fantasie Stock Trading

Fantasie Stock Trading Wall Street Survivor Review Fantasie-beurs is 'n uitstekende manier om 'n gevoel vir-beurs kry sonder gevaar enige geld. Dit laat jou toe om die emosionele hoogtepunte en laagtepunte dat die meeste nuwe handelaars voel ervaar. Dit is beslis 'n uitstekende idee om 'n-beurs spel soos Wall Street oorlewende speel vir 'n geruime tyd voor die handel aandele met die regte geld. INFACT, ek sou persoonlik raai fantasie handel vir baie maande, totdat jy het 'n paar handel ervaring opgedoen. Soos met baie dinge in die lewe, is daar geen plaasvervanger vir ervaring. Voordat 'n handel spel, kan dit die moeite werd om jou uitcheck my vry mini-beurs loop eerste, as jy dit nog nie het gedoen wees. Ok, laat kry op Wall Street Survivor nou. Die dinge wat ek graag Wanneer jy hul webwerf te besoek jy word aangebied met 'n eenvoudige, maar lekker bladsy bied die opsie om aanteken of inteken. Een ding wat ek graag dat jy inteken is beide vinnige en maklike, is daar geen lang vorms in te vul. Nadat hy by het ek dadelik 'n rekening met $ 100,000 vir fantasie handel. Handelaars kan enige voorraad of ETF wat op die NYSE, NASDAQ of AMEX ruil solank koop as die bod prys is ten minste 25 sent. Hulle hoef te doen pennie aandele genoteer op pienk velle. Ek het 'n blik rondom die verhandelingsplatform en was bly om te sien dit was baie reguit vorentoe gegaan. Soos jy kan sien uit die kiekie hierbo is daar 'n aantal van spyskaarte aan die bokant van die bladsy. Die spyskaart handel gekies bied baie opsies, net soos 'n ware aandelemakelaar. Ek toets die platform deur die koop van 200 aandele in Exxon Mobil en die einde het deur vinnig en my rekening balans is onmiddellik opgedateer. Hier is 'n kiekie van my rekening balans na die aankoop: Die platform het ook 'n sosiale netwerk element om dit, waar daar is 'n besige forum en handel wedstryde. Jy kan wen tot $ 2,000 as jy die hoogste opbrengste oor 'n maand kry. Die dinge wat ek wasnt so gretig op Daar was nie veel wat ek didnt wil oor hierdie fantasie handel spel in eerlikheid. Miskien as im te kieskeurig wees, een ding wat effens irriterend was, was die bedrag van advertensies op die webwerf. Dit is 'n lekker platform, maar ek kon gedoen het sonder so baie advertensies gegooi in my gesig. Nog 'n ding oor Wall Street Survivor ek wasnt op groot skaal gretig op was die groot klem op die handel spel en wen pryse. Jy mag dink ek is 'n bietjie dof, maar die handel vir my is 'n ernstige saak en nie 'n wedstryd, maar dit is dalk neer op persoonlike voorkeur.


No comments:

Post a Comment